// Talking Bird
A Problem To Share :)
Saturday, February 9 • 23:49 • 0 comments



Assalamualaikum . 
Selama ini , TERLALU BANYAK DUGAAN yg harus ditempuhi , keputusan tahun lepas menurun , tak boleh nak bangkit , tak tahu sebab apa , satu satu masalah dtg kat aku nih , aku hanya mampu berdoa kat Allah :') Nasib baik ade kawan2 yg memahami diri aku ni , setiap malam belajar , try to focus in class , but , when at home , all those things , I can't do it , I feel very sad . Can't focus .
USAHA - DOA - TAWAKAL 
Sentiasa pgg kata2 tu , tapi ade satu masalah , sentiasa diganggu oleh DUNIA SIBER , act , I can't stop it . Insyaallah , i'll prevent it , because this things are making me sick . DOSA ? Org terok mcm aku ni ofcozlah banyak dosakan , tapi , aku akan kuatkan semangat untuk buat pahala . Manusia takkan lari drpd kesalahan.
 
Hari tu mase roadrun , aku ade sumbang mata untuk Ibnu Batutta , walaupun dapat nombor nak last2 , at least sumbang jugak , aku dapat nom 43 untuk kelas 2 , fyi , form3 ibnu batutta semua dapat nombor , mase tu rase happy gila . ~Alhamdulillah~

Untuk kawad , aku malas nak komen , masa untuk training sekejap gila , aku pon malas dah nak layan ...

Untuk sahabat aku , aku nak ckp , walaupon kau dh tak anggap aku ni sebagai kwn kau , aku cume nak ckp , tali persahabatan kita takkan terputus selagi aku memegangnya . Batch TWOFOUR , saya bangga menjadi sebahagian drpd anda , sejujurnya , saya tidak layak untuk kawan ngan kamu semua yg baik , tapi saya akan pastikan bahawa form kita akan jadi form terbaik dgn cara mengubah smkakl dgn lebih baik . jgn musnahkan harapan aku ni :)

Sentiasa muhasabah diri , aku tahu diri aku tak sempurna , AKU SEDAR , tapi korg kenalah jugak ubah diri tu . Saling nasihat-menasihati .
Doakan aku dapat 9A serta berjaya dunia dan akhirat , walaupun aku ni insan yg lemah , tapi insyallah aku ade semangat juang .. Batch TWOFOUR sentiasa dihati , doakan aku supaya sentiasa takde halangan untuk belajar :) 
Sekian :) 

DA SUPERMAN


Haris Nazarulasmal.
kosongdua,kosongempat, sembilanlapan :D
love to sing
#crazystudentthatliveathostel :D
#FanOfTaylorSwift

Owner
Tagboard
Put your cbox hear !
Rewind



Credits


Template By: Si Bulat
Big helped: Kyra Ruslee
Full Edited: Syakirah Rusli